فروش جدیدترین مدل توری پنجره دوجداره upvc

فروش جدیدترین مدل توری پنجره دوجداره upvc, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش جدیدترین مدل توری پنجره دوجداره upvc

بهرام پروهان

برای خریداری از نسل جدید پنجره و توری ها می توانید به نمایندگیهای فروش جدیدترین مدل توری پنجره دوجداره upvc مراجعه فرمایید و از مدل ها و کیفیت اجناس مورد نظر لذت ببرید, استفاده از توری های تولیدی این شرکت را می توان یک تجربه شیرین قلمداد کرد.
در بحث مزایای توری پنجره دوجداره می توانیم چند مورد را نام ببریم از جمله جلوگیری از ورود حشرات موزی و همچنین کنترل ورود آلاینده ها به داخل محیط و ده ها موارد دیگر. توری درب و پنجره دو جداره upvc در مدل های مختلف در بازار موجود می باشد از جمله توری پلیسه ای و توری مگنتیک که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و دلیل آن جنس عالی و قابلیت شست وشوی اسان آنها است. فريم هاي جدیدترین مدل پنجره دوجداره از موادي عايق و با مقاومت و استحكام بالا،مانند فايبر گلاس يا upvc ساخته می شوند. جدیدترین مدل پنجره دوجداره حداقل باید داراي دو جداره باشد ولي بعضي از انواع آنها سه يا چهار جداره نيز دارند. لايه پوششي اين پنجره ها بايد قابليت منعكس نمودن اشعه مادون قرمز و ماوراي بنفش را داشته، همچنين بايد در برابر عوامل جوي مقاوم بوده و طوري درزبندي شده باشد كه در زمستان مانع از خروج هواي گرم و نفوذ هوای سرد و در تابستان مانع از خروج هواي خنك شود و نفوذ هوای گرم و اسباب خانه را نيز از آسيب هاي ناشي از نور آفتاب و رطوبت یا گردو غبار محفوظ دارد.
در حال حاضر ساخت و عرضه انواع درب و پنجره به اشکال گوناگون و لیمنیت شده و همچنین تولید و عرضه انواع توری پلیسه، توری رولینگ و توری ثابت از جمله خدماتی است که این شرکت پنجره به مشتریان ارائه می دهد.این شرکت پنجره با اطمینان کامل از شیوه عملکرد خود و خدماتی که ارائه کرده است سطح کیفیتی محصولات خود را تا سقف نود و پنج درصد می داند. بسیار خرسند هستیم که توانسته ایم بهترین محصولات را به همراه بهترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه دهیم. ضمن این که شرکت پنجره در زمینه خدمات پس از فروش و رفع ایرادات احتمالی که معمولا بسیار کم پیش می آید، به صورت کاملا رایگان در خدمت مشتریان گرامی می باشد.فروش جدیدترین مدل توری پنجره دوجداره upvc به همراه شیشه دوجداره بسیار کارآمد هستند، به این معنی که در تابستان گرمای محیط خارج نمی‌تواند به داخل خانه نفوذ کرده باعث گرم شدن بیش از حد داخل شود و به عکس در زمستان مانع از فرار گرمای داخل خانه به بیرون می‌شود. این قابلیت در دیگر نوع پنجره‌ها به این شکل کارآمد وجود ندارد، در زمستان منابع حرارتی در حداقل کارکرد گرمای مورد نیاز خانه شما را تامین می‌کنند و در تابستان شما نیازی به استفاده از سیستم‌های خنک کننده مانند کولر نخواهید داشت. همچنین این مواد به طور کامل غیر سمی بوده، قابل بازیافت هستند و حتی دوستدار محیط زیست به شمار می‌روند. بنابراین کسانی که از ایده پنجره از جنس یو‌پی‌وی‌سی را دوست دارند، اما نگران اثرات زیست محیطی آن هستند؛ نباید نگران باشند زیرا انتخاب جدیدترین مدل پنجره دوجداره یک انتخاب سبز و در عین حال ارزان و کارآمد است.
فروش جدیدترین مدل توری پنجره دوجداره upvc
دلیل دیگری که ما را برای انتخاب فروش جدیدترین مدل توری پنجره دوجداره upvc به عنوان گزینه برتر ترغیب می‌کند، این است که در این نوع از پنجره‌ها تنوع زیادی در شکل باز شو(یک طرف بازشو، دو طرف بازشو، کشویی و … ) وجود دارد و علاوه بر آن هیچ محدودیتی از بابت شکل و اندازه پنجره نخواهیم داشت. بنابراین اگر شما در حال ساخت خانه یا بازسازی آن هستید گزینه اول شما برای پنجره‌ها با توجه به هزینه کم، امنیت، دوام و زیبایی بیش از حد، می‌تواند پنجره‌های یو‌پی‌وی‌سی باشد.
فروش جدیدترین مدل توری پنجره دوجداره upvc ، داراي دو شيشه مي باشد كه بين آنها يك فضاي كاملا درزبندي شده وکیوم وجود دارد و اكثرا با گازهاي آرگون يا كريپتون پر مي شود. اين فاصله معمولا بين ۶ تا۲۰ ميلي متر است.دو جداره كردن شيشه جلوي ورود نور را نمي گيرد ولي گرماي خورشيد را كاهش مي دهد.
از نظر ميزان مصرف انرژي، پنجره دو یا سه جداره ای كه عايق حرارتي آن بيشتر باشد مناسب تر است. به طور كلي ميزان عايق حرارتي جدیدترین مدل پنجره دوجداره به عوامل زير بستگي دارد:
۱- نوع شيشه مصرفی
۲- تعداد لايه هاي شيشه موجود در پنجره یا درب دوجداره (تك، دو و چند جداره )
۳- ضخامت لايه هوايي موجود بين دوجداره شيشه
۴- مقاومت حررتي يا ضريب هدايتي فريم پنجره
۵- درز بندي در هنگام نصب
دسته بندی جدیدترین مدل پنجره دوجداره
جدیدترین مدل پنجره دوجداره می تواند بهترین انتخاب برای ساختمان های مسکونی، تجاری باشد. از این لحاظ که علاوه بر امنیت و جلوگیری از صدا، مانع خوبی یرای آلاینده های تنفسی و نیز ورود گرد و غبار باشد و همچنین عایق بسیار مناسبی برای گرما و سرما نیز می باشد. جدیدترین مدل پنجره دوجداره امروزی به صورت اتوماتیک و با استفاده از دستگاه های روز دنیا، اتصالات آن به بهترین شکل صورت گرفته است. که این قطعات و اتصالات در برابر زنگ زدگی و نیز در برابر ضربه های سنگین و پوسیدگی مقاوم می باشد و سرعت نصب و راه اندازی بسیار آسان دارد. انواع پنجره های یو پی وی سی عبارتند از:
فروش جدیدترین مدل توری پنجره دوجداره upvcدوجداره ثابت
پنجره یو پی وی سی ثابت: این نوع پنجره به خاطر قیمت پایین دارای کاربرد بالا نیز می باشد. در این پنجره چون ثابت است یراق آلات در آن استفاده نمی شود پس دارای کمترین اجزا نیز می باشد پس دارای کمترین آلودگی صوتی به دلیل فیکس بودن و نیز عایق در برابر گرما و سرما و گرد و غبار نیز می باشد. این نوع پنجره را می توان پراستفاده ترین نوع یو پی وی سی نیز نام برد چون که در تمام مدل های ترکیبی کاربرد دارد و نیز در نواحی نورده به صورت دیواره نیز استفاده می شود. همچنین در جاهایی که می خواهیم از نور به بهترین شکل استفاده کنیم مثل پوشش سقف های آلاچیقی که در این حالت بهترین عایق برای گرما و سرما نیز می باشد: این پنجره یو پی وی سی ثابت می تواند به سه قسمت میانی و در طرفین دو باز شوی سایبانی و تک حالته کاربرد داشته باشد.
فروش جدیدترین مدل توری پنجره دوجداره upvcدوجداره دوحالته
جدیدترین مدل پنجره دوجداره دو حالته: جدیدترین مدل پنجره دوجداره روی دو محور افقی و عمودی با یک دستگیره است. این پنجره چون در داخل ساختمان قرار داده می شود بیشتر در جایی که تبادل هوا نیاز است مانند آشپزخانه، اصولاً لواز جانبی آن بهتر است که آلمانی باشد. به لحاظ اینکه جای کمتری اشغال کند و نیز مزایای آن از جمله امنیت بالا، پنهان بودن یراق آلات زیر محور و دارای رگلاژ آسان و امنیت و آسانی برای باز و بسته کردن توسط کودکان می باشد. روش های نگه داری این پنجره می توان روغن کاری برای افزایش طول عمر و کارایی و بهتر کارکردن لوازم جانبی اشاره کرد البته سعی شود از روغن چرخ خیاطی در استفاده شود همچنین برای نرمی لاستیک های درزگیر و تمیز کردن پنجره یو پی وی سیسالیانه ۴ تا ۵ بار توسط صابون مایع باشد، با توجه به اینکه دما دارای اختلاف زیاد می باشد. این سرد و گرم شدن می تواند دارای انقباض و انبساط بالا و در نتیجه از رگلاژ خارج شود که باید تنظیم اولیه مجدد انجام شود.
جدیدترین مدل پنجره دوجداره ، آلومینیومی و پی وی سی یک انتخاب کارآمد جهت صرفه جویی در انرژی و همچنین کاهش آلودگی صوتی است . هوای محبوس شده بین فضای پنجره یو پی وی سی دو جداره یک لایه عایق ایجاد می کند . این فضا یک عایق حرارتی است که مانع از هدر رفتن گرمای فضای داخل در زمستان می شود و باعث ایجاد یک دمای متعادل در فضای خانه می شود . پنجره دو جداره عملکردی معکوس در فصل تابستان نیز دارند که مانع از ورود هوای گرم بیرون به داخل شده . این عایق اضافی نیاز شما به گرمکن ها و سیستم های تهویه مطبوع را کاهش داد . و در نهایت باعث کم شدن هزینه های مصرف انرژی می شوند.
فروش جدیدترین مدل توری پنجره دوجداره upvcاز لحاظ نوع بازشو به دو بخش اصلی لولایی و کشویی تقسیم بندی می شوند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. عمده ترین مشکل در پنجره های کشویی بحث هوابندی و آب بندی این نوع از پنجره هاست که در سیستم های Lift and Slide این نقص کاملا مرتفع گردیده است.

توری پنجره


در این سیستم هوا بندی به جای مویی که در پنجره های کشویی ساده انجام می شود از طریق لاستیک های EPDM انجام می گیرد . اما از انجا که لاستیک ها به دلیل اصطکاک با هم جلوی حرکت پنجره را می گیرد طراحان با ساخت یراق آلات Lift and Slide نوعی از پنجره کشویی را طراحی و ارائه کرده اند که پنجره در زمان حرکت ابتدا از محل خود بلند شده، لاستیک ها را از پروفیل جدا نموده و در هنگام قفل شدن پنجره ها لاستیک ها درگیر می شوند .
گاهی اوقات برای استفاده از هوای تازه مجبور به باز کردن درب و پنجره ها می شویم که باز گذاشتن درب و پنجره ها خود عاملی برای نفوذ حشرات موذی و ورود آنها به داخل منزل می شود. از این رو استفاده از توری های مخصوص بهترین راه برای جلوگیری از از این مشکل است. ولی در بعضی مناطق به دلیل ازدحام حشرات موذی و آزار دهنده گاها دیده می شود که این حشرات برروی توری کمین کرده و به محض باز کردن توری وارد منزل یا محل کار می شوند که بیرون راندن آن هم خود مشکل بزرگیست.
فروش جدیدترین مدل توری پنجره دوجداره upvcبرای حل این مشکل از نسل جدید توری پنجره دوجداره استفاده نموده که آنتی باکتریال نامیده می شونده. در فرایند ساخت این توری ماده به آن تزریق میشود که بی بو و بی خطر است و حشرات را دفع می کند. این نوع توری از نسل جدید بود از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: